lauantai 12. joulukuuta 2009

What are you even living for, if you live in a constant fear?

Minä ainoastaan valitan tässä blogissa. Oikeastaan elämäni ei ole niin kamalaa. Olen vain usein masentunut, vihainen, surullinen ja ahdistunut epäkohdista ja sitten päädyn tänne kiukkuamaan. En oikeastaan edes ole niin katkera siitä että minua satutetaan päivästä toiseen tavalla tai toisella. Ja tiedän että on heikkoa valittaa ja tekee heikoksi olla katkerana häntäänsä pureva käärme. Tulisi olla vahva taivaalla vapaana lentävä susi- eikun lintu. :D
Joten pyydän anteeksi.
Koira nukkuu sänkyni alla tällä hetkellä, se viihtyy siellä koska minulla on alot päällä, sillä katselisin jatkuvasti selkäni taakse, jos olisin koneella ja pimeässä. Psykologille on aika vasta melkein kuukauden päästä. Ja vasta kun tämä alkoi toimimaan enkä enää ollut jääkalikka istunnossa. Nyt taas seuraavalla kerralla jännitän uudestaan varmana.
Maanantaina on koe, enkä ole lukenut, ei huvita. Mutta luin kirjasta "Kärpänen, hiiri ja ihminen" näin: "paras kenraali on hän, joka antaa asioiden kehittyä omaa tahtiaan, antaa ihmisten puhua sotaneuvotteluissa, ja lueskelee taistelua edeltävänä iltana sängyssään salapoliisiromaania."
Jospa tuo päteisi myös koetilaisuuteen? Ei. Ei, tuo lainaus ei ole pätevä syy tehdä kaikkea muuta paitsi lukea kokeeseen. Hitsit.
Olen vain niin paljon omissa ajatuksissani, että lukeminen on hyödytöntä. Sen sijaan olen piirtänyt ja kirjoittanut. Ja lainasin kirjastosta kasan luonto-, eläin- biologiakirjoja sekä pari eläintensuojelu kirjaa.
Aijon lukea niistä perhanan vesikirppupaskiaisista. On hyvä tuntea vihollisensa. Niin mistäkö höpisen? No siitä kun ne murhanhimoiset paskiaiset söivät lapseni.
Se siitä.
Huomenna pitäisi mennä ulos syömään Sepon kanssa. Minä entisenä ja hieman nykyisenäKIN syömishäiriöisenä itsenivihaajana karttaisin mielelläni ulkona kaikkien nähtävillä syömistä, mutta vitut. Minua ei pidättele mikään itseinho ongelma, kiellän että minulla edes on jokin niin naurettava ongelma. Ha-ha.
Besides, minä tahdon salaattia.

Silly uptade on Sunday 13.12. I couldnt sleep and why Im writting in english is because I forgot how to write finnish and that is because I was almost all night at Safe Havens self injury forum which happens to be english site. And then I watched videos from YouTube.

Take a look if you may!
I want to be more stronger and beautiful than my pain.

Take a look through my eyes
Dance with the devil
Run, Wolves

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

DEAD