keskiviikko 16. joulukuuta 2009

Ravenin muistoja.

Tähän kokoan älynväläyksiä vuosien takaa. :)


"Kumpa voisin muuttua korpiksi ja lentää pois."


"S:n seurassa ei tarvinnut hymyillä ja mulla ei ollut yksinäine olo. Mutta onko oudot niin pahoja? Vai vain rikkimenneitä?"

"nyt mä hoen kokoajan "WOllee" tai "WoOho"

"Menin siitä lääkärille, joka kehotti syömään jougurttia, mutta en syönyt, joten miten sitten se auttaisi? Katsoisinko jougurttia intensiivisellä katseella, vai?!"

""mulla on aina omaa kivaa!" -tyyppinen Xanax."

"ennenkuin musta tulee semmoinen tupakan polttaja, joka polttaa askin päivässä ja hankkii tuhat kissaa ja valittaa että koko maailma on perseestä ja kaikki ihmiset valejtelioita ja kusipäitä. Sitten teen YouTubeen jonkin elämänkerta videon, jossa tunnustan kaikkia noloja asioita ja ilmoitan että jonkun pitää huolehtia mun tuhannesta kissasta, koska aijon hirttäytyä, tai viiltää kurkkuni auki."

"Sitten radiosta kuului karhea ääni, joka sanoi "We burn in hell because you had something to say, but you didn't."
Kiirehdin pistämään radiota pois päältä, vaikka se ei edes ollut päällä, menin sänkyyn ja ääni jatkoi "Mutta lähdemme maan päältä enkeleinä." Sitten tajusin että mun pitää auttaa erästä ystävää, ennenkuin on liian myöhäistä ja radiosta
alkoi kuulua huilun ääntä - jokin kappale jota ei varmaan edes ole olemassa- joka rauhoitti minua ja teki minut todella iloiseksi ja iloinen ääni lauloi "We born in our flowers in our hands." ja jatkoi ja jatkoi, kunnes heräsin."

"Only when the last tree has died and
the last river been poisoned and
the last fish been caught,
will we realise that we cannot eat money."
1909 Cree Wisdom


"...joka tappaa naisia ja sulloo niiden sisäelimiä pakastimeen."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

DEAD