keskiviikko 16. joulukuuta 2009

Would You Die For This?

Mitä minun tulisi tehdä? Nyyhkytänkö nyt ja viillän, kun olen menettämässä rakkaani? Ei! En kumarra puukkoa, nyt, enkä enää koskaan! Mitä tekisin sitten kun en olisi lainkaan taistellut ja rakkaani olisi hylännyt minut jo? Vuodattaisinko lisää kyyneliä ja verta? Heikkoa, naurettavaa. Sellaiseksiko haluan tulla? Niin heikoksi?
Minun on taisteltava, eikä mennä kuoreeni piiloon. Katuisin sitä virhettä loppuelämäni.

Rakkaan takia minulle on alkanut tulla muistoja äidistä. Äidille olin aina ärsyttävä maanvaiva, jonka ei olisi ikinä pitänyt syntyä ja sen takia äiti aina halusi olla mahdollisimman paljon poissa kotoa ja kotonakin se pystyi sietämään rumaa naamaani ainoastaan kännissä. Ja tiedättekö mitä? Äiti oli aina aivan oikeassa!


Ja voi vittu. Tilillä on yllättäen vain 12 euroa. Ajattelin vähentää tupakointia, koska tupakointi tuhoaa luontoa, koska se ei ole järkevää enää, kun olen harjoittellut syväänhengitystä kun on tarve (tupakoinnissa tulee syväänhengitystä, mikä olikin 50% syy sille miksi ylipäänsä aloin tupakoimaan), ja koska mulla olisi paljon enemän rahaa, jos en polttaisi kahta askia VIIKOSSA! *murinaa*
Ostin dinosaurus kortit. :) Tiesitte varmaan jo, mutta Velociraptor painoi 90 kg. Ja minä pelkään karhuja. Ja olen aina ajatellut että Velociraptorit on söpöjä. Ja pelkään karhuja.
Vähänkös puhun itseni aina välillä pussiin.

He-he...Ja tämä maanvaiva nimeltä Raven on kirjoittanut jo 100 turhaa blogimerkintää.




-Raven.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

DEAD