torstai 30. heinäkuuta 2009

Say the words "Thank You"

Sometimes saying the words "Thank You" are harder to say than anything else..
...when you feel like you deserve nothing.

Olen tässä miettinyt että olen todella onnekas. Kaikki on nykyään helppoa. Ei tarvitse pelätä (ainakaan kovin paljoa, kun asun S:n luona -vaikka S onkin päällepäsmäri ja saa raivokohtausen jos kaikki ei ole tasan niinkuin se haluaa) on vettä ja kahvia, ei täydy istua kylmässä vähillä vaatteilla odottamassa millon pääsee kotiin, ei tarvitse pelätä kuka lyö ja ketä ja milloin. Minut on kai hemmoteltu pilalle, kun olen löytänyt kaiken lisäksi ystäviäkin, jotka välittävät.

Kenties olen aina ollut itsekäs ja itsekeskeinen. Mutta jossakin kun olin about 15 vuotias ja vajosin syvävemälle perseenreikääni säälimään itseäni minusta todella tuli itsekeskeinen ja itsekäs. Sietäisin hävetä, Haluan Muuttua. En halua mitään saatanan mitallia, mutta muistutukseksi itselleni kirjoitan tänne että heitin parta terän roskiin tiistaina.


En voi kertoa näin julkiseen blogiin mitä viime päivinä on tapahtunut, mutta en ole saanut oikeastaan unta. Kirjoitin siitä päiväkirjaan ja pillitin.

~Raven.

1 kommentti:

  1. Kiitos. Niin kävi minullekin lukiossa toisen vuoden kevään ja kolmannen syksyn aikana, että löysin muutaman hyvän ystävän. Olen heidän kanssaan edelleen tekemisissä, joskin osa on muuttanut pois Jyväskylästä. Täytyy toivoa, jotta amiksessakin kävisi samoin..

    VastaaPoista

DEAD