sunnuntai 5. heinäkuuta 2009

Piirsin räkättirastaan (Turdus pilaris). Se on keskeneräinen. *click the pic*
Tekisi mieli paiskoa tavaroita. Vihaan kaikkea tällä hetkellä, kaikista eniten ajatuksiani.
Mutta piirtäminen auttaa, vaikka mulla ei ole minkään näköisiä lahjoja, mutta on tajuttoman vaopauttavaa päästä sotkemaan väreillä.
Vituttaa.
Sorruin eilen viiltämään. Paska juttu, tosi tosi paska juttu, se on helvetin leveä ja ruma. Ugh. mutta en jaksa voivotella menneitä. Ja sain kuulla uusia juttuja kultamussukastani, semmoista että se nuoleskelee kaikkia kännissä. Taitaa olla tylsä elämä, mun pitäisi kai viihdyttää sitä? =D

Luontokuva.org - sivuilla on ihan tajuttoman mahtavia kuvia!
Nämä on lemppareita:



Kuvan on ottanut Seppo Pöllöläinen.


Kuvan viirupöllöstä on ottanut joku randomi hyypiö. Helvetin hieno kuva. Mitkä siivet!

Mulla on ollut kamalan itsetietoinen päivä....... Eilen tajusin että olen taas laihtunut masennuksen takia ja olen paljon alipainoisempi, kuin ajattelin olevani, eilen ajattelin että ok, miten vaan, se on vaan typerä luku puntarissa, mutta tänään aamulla mua pänni ja pelotti näyttää kalpealta luurangolta, joten söin aamiaisen, yleensä en syö aamiaista, koska aamiaiset on syvältä, koska niiden syöminen vie aikaa. Sittenkään pääni ei ollut tyytyväinen vaan se alkoi huutamaan että olen läski sika! Sitten olin ihan maassa ja menin nukkumaan ja heräsin tossa viiden aikaan päivällä ja sitten mua ei enää itkettänyt, mutta päässä pyöri se kun se yksi oli sanonut mua kurpaksi ja mietin hermoja raastavasti miten näytän kurpalta? Olenko niin pyöreä? Onko mulla iso pää?
----Menee hermot!!!!!!!

~Raven.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

DEAD