lauantai 11. heinäkuuta 2009




Maailmassa on käsittämättömän kamalia ihmisiä -huonoja vanhempia. Olen siunattu hyvillä vanhemmilla, vaikka välillä valitankin, olen ollut tod
ella onnekas. En voi edes kuvitella tuskaa, minkä eräs netti ystäväni on joutunut kokemaan, häntä on kohdeltu väärin joka paikassa, vanhemmat hakkasivat häntä ja siasperhe hakkasi häntä. Se olisi varmasti tappanut minut, joten hänen täytyy olla tajuttoman vahva. Minua on vain hieman kuritettu ja aina silloinkin kun äiti riehuu kännissä minä hajoan, niin en varmasti kestäisi samaa kuin ystäväni. Ihan käsittämätöntä vanhemmilta.
Olisitte vanhempia lapsillenne, helvetti soikoon.
Lapsetkin ovat ihmisiä, ne tuntevat ja kokevat ja oppivat.
Minusta ei ole vanhemmaksi, joten en ikinä aijo synnyttää ketään (vaikka olinhan minäkin vahinko...).
Lapset ovat täysin vanhempien armoilla, täysin voimattomia vanhempia vastaan.
Eikä vanhemmillakaan ole helppoa, ei varmasti,

isä on joutunut kestämään paljon, kun sen on pitänyt elättää minut ja veljen eikä me olla kauhean varakkaita ja olen vaikea lapsi.

Mulla ei periaatteessa olisi paljon varaa olla masentunut, koska en saa sössiä koulua masennuksen takia,
täytyy mennä eteenpäin ja yrittää enemmän.

~Raven.

Passer Montanus:

Miksen osaisi piirtää jotain coolimpaa, kuten vaikka päiväpetolintuja...? Pitää opetella....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

DEAD