maanantai 3. elokuuta 2009

Eilen meni hermot äitiin, kun soitti tänne keskellä yötä, pikkuveli meni kattomaan mitä siellä riehuttiin ja tuli tunnin päästä takaisin väsyneenä ja kertoi mitä siellä oli tapahtunut. Helvetti, teki mieli painua sinne ja lyödä kaikkia turpaan. Jättäisivät pikkuveljeni ulos tästä! Veli on säästynyt tämmöiseltä, koska se oli vielä niin pieni kun muutettiin S:n luokse ja ennen kuin muutettiin veli oli paljon pihalla kavereiden kanssa. Sen ei tarvitse kestää näitä asioita. Tunnen vastuuta isosiskona ja eilis yön jutut meni ihan yli ymmärryksen.
Olen kai kamala, kun haukun äitiäni netissä? Mutta se on sekaisin ja minä pidän siitä huolta ainakun sille kelpaa, mutta saisi jättää veljeni rauhaan.

Yksinäinen päivä, mutta en jaksa soittaa kenellekkään. Omituista.
Ja DeviantArtissa olen saanut kommentteja. Häkellyin niin pahasti etten uskalla kirjautua sisään. Puoleksi tunniksi elämäni meni ihan sekaisin parin kommentin ja favin takia. Hassua miten voi olla surullinen ja iloinen yhtä aikaa. Tuijotin vaan ruutua ja minun teki mieli juosta ja pomppia ja huutaa. Käyn siellä kai sitten kun on enemmän voimia.

Ärrin murrin. Mä olen taas laihtunut.. Mietin miksi selkäni on kipeä, että jos siellä olisi mustelma tai jotain ja kun tuijottelin peiliin näin luita ja nahkaa. En ole oikeastaan huolestunut itsestäni, mutta käyn kai kuitenkin terkkarilla sitten kun koulu alkaa, koska mun kuukautisetkin on ollut monta kuukautta kadoksissa, ei sillä että mulla olisi niitä ikävä.


~Raven.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

DEAD