sunnuntai 9. elokuuta 2009


Näin unta koulusta. Liittyen ihmisiin, joita on koulussa, luokkalaisiani. Johan oli aikakin, näen aina lomien aikana vähintään kolme unta liittyen kouluun, yleensä ne ovat joko painajaisia tai surullisia unia. Unessa sydämmeni särkyi ja minulle naurettiin, koska halusin kuulua epätoivoisesti joukkoon. Tunsin itseni naurettavaksi ja nauroin itsekkin, vaikka itkin samalla ja pitelin särkynyttä sydäntäni. Unessa tajusin että olen yrittänyt ihan turhaan viime vuosien aikana olla hyväksytty, normaali ja sellainen kuin luulen muiden odottavan. Kun menin lukioon halusin ystäviä, mutta olin epävarma, oikeastaan olen koko ikäni ollut epävarma ja täynnä itse inhoa. Haluan muiden pitävän itsestäni ja kammoan vihaa ja pelkään tulla hyljätyksi.
Nyt se on vähän turhaa...Suurin osa ei muista nimeäni ja loput pitävät minua ärsyttävänä.
Seuraavasta vuodesta tulee yksinäinen. Mutta Tim Burtonkin oli yksinäinen susi ja teki mahtavia elokuvia. Sitäpaitsi en halua tulla kotiin ja käydä päivän tapahtumia mielessäni ja miettiä mikä helvetin oksettava feikki olen. Seuraavana vuonna olen vain oma itseni.

Ns. Normaalit ihmiset ovat minusta todella kiinnostavia, miten he iloitsevat hölmöistä asioista ja nauravat omituisille vitseille ja uneksivat kaiken laisesta onneen liittyvästä, tai jostain mitä pitävät onnena.


~Raven.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

DEAD