tiistai 22. kesäkuuta 2010

Kosketuksia Tuonpuoleiseen




Löysin juuri käsiini kirjan jossa käsitellään kokemiani asioita VAKAVASTI. Parapsyykkisiä asioita. Aivan oikea meedio kertoo kokemuksistaan. Olen niin iloinen, että löysin käsiini tuon kirjan, sillä oikeasti uskoin olevani ihan pimahtanut ja itkin psykologilleni, että Kummitus pelottaa minua ihan sikana nykyään. Psykologi ei ottanut asiaa ihan hyvin, virnuili vain ja totesi, että olet hullu, kokeile pillereitä. Menin käynnin jälkeen kotiin hyvin epätyytyväisenä ja pelokkaana sekä masentuneena.
Totta hitossa minua vähän pelottaa, kun näen väkivaltaisia näkyjä, enkä tiedä miksi. Olen ollut herkkä näyille pienestä pitäen ja en ole vähään aikaan kokenut mitään vastaavaa, joten käännyin psykologin puoleen ja jostain syystä psykologit aina uskovat ihmisten olevan psykoottisia.. Mutta ihmiset! Jos teillä on saman kaltaisia kokemuksia kuin minulla, älkää vaipuko epätoivoon. Totta kai jotkut ihmiset ovat varsin psykoottisia, minun mummoni esimerkiksi näki piruja joka puolella, jopa äidissä ja minussa, tiedä sitten oliko hän oikeassa, mutta jos näette jotain, se voi olla merkki tuonpuoleisesta. Mutta kyseenalaistaminen ja totuuden etsiminen on tärkeintä. Totuus kestää aina kyseenalaistamisen. Mutta ns. yliluonnollisia kokemuksia on vaikea tutkia tieteen avulla, koska jokainen käy ne läpi henkilökohtaisesti eikä ulkopuolinen ymmärrä kokemusta tai näe samaa. Minä en edes ajatellut kokoasiaa ennenkuin avasin kirjan, elin yksin pelossa psykologin jälkeen ja lainasin kirjan vain omaa tarinaani varten, jossa tapahtuu kaikkea yliluonnollista, mutta sitten tajusin kirjan myös selittävän ja kuvaavan mitä minulle on tapahtunut. En ehkä, välttämättä olekkaan ihan psykoottinen, mikä on pelottavaa, mutta myös suuri helpotus. Näiden asioiden ei tarvitse olla ahdistavia, jos niitä tarkkailee maltillisesti ja järjellä.

-Raven.

5 kommenttia:

  1. Kuulostaa hienolta tuo kirja. Ja hienolta kuulostaa, että olet löytänyt jotain uutta. Tuo psykologi tosin kuulostaa tosi paskamaiselta ihmiseltä, mutta erh, what would I know.

    Mikä kirja se mahtaa olla? Tosi hienoa, että löysit jotain tuollaista. :)

    Jaja... Kiitos kommentistasi! ._. Kirjoitin sen lapulle ja laitoin seinälle, koska se merkitsee mulle paljon. Mä ihailen sua, siksi mun sydän oli hypätä kurkusta ylös kun hokasin sun kommentoineen, varsinkin, kun kommentoit sitä lauluvideota. Kiitos tosi paljon!

    Toivottavasti voit hyvin.

    VastaaPoista
  2. Minäkin olen aina pohtinut, että mitkä kokemukset ovat todellisia ja mitkä mielikuvitukseni tuotetta. Ei kai sitä koskaan voi varmaksi tietää..

    Blogini on vaihtanut osoitetta, uusi on http://www.kasvukipujaa.blogspot.com/ jos vanhat linkit eivät enää toimi..

    VastaaPoista
  3. Aksu
    Jep.. On todella vaikeaa olla varma, varinkin jos on luonteenomaista mennä täysin tunteiden varassa, toisaalta taas tarvitsee juuri sellaisen luonteen, herkän luonteen ollakseen altis kokemuksille.
    Mutta ainakin kannattaa karsia kokemukset, mikäli on lääkkeiden, tai alkoholin vaikutuksen alaisena, on menettänyt paljon verta, tai ei ole syönyt juuri mitään muuta kuin kahvia viimeisen parin viikon aikana.

    Kiitos tiedosta! Blogiasi on mukavaa lukea. :)

    -Raven.

    VastaaPoista
  4. Sen vuoksi vain ajattelin selventää, mikäli kukaan ei ole ikinä miettinyt mahdollisuutta.
    Minä en käytä MITÄÄN lääkkeitä. Mutta kerran minulle kävi aivan kumma juttu kynttilän kanssa ja nyt jälkeenpäin ajateltuna se ei ollut lainkaan kummallinen juttu, sillä olin menettänyt varsin kiitettävästi verta..
    Kiitos kommenteista..

    VastaaPoista
  5. Mielestäni totuus on se, että maailmassa vain on paljon henkiä, mutta emme vain yleensä näe niitä. Kuvitelkaa mikä vilske; ihmisten henkioppaat, aaveet, luonnonhenget yms. Välillä henkimaailma ahdistaa minuakin, itselläni on pimeänpelko ja hemmetisti pakkomielteitä, mutta henkimaailma on tosi. Ihan vinkkinä ettei psykologeilla kannata sanoa mitään noista koetuista, ellei liitä niitä uskontoon tai elämäntapaan, muuten leimaisivat kaikki hulluiksi. Periaatteessa sillä logiikalla jokainen on hullu.

    VastaaPoista

DEAD