perjantai 11. kesäkuuta 2010

World of Ignorance.

Well, the scars are there even if you don't want them to be
They are part of me.
Are you gonna say that I'm ugly?
Do you have the right to judge?
Have you lived a day of my life,
you think you know how I feel?

You say my pain is fucking overrated
and I should behave myself,
act my age.

Don't you know how much that makes me suffer?
How I hide myself and how you staring at me makes me want to dissapear on the face of this world?
You don't understand,
but one thing I know is that I'll be me untill I die.

I'll be forever outcast, evil, mean, dissappointment, hurt, weird, ugly, me.

Kill me again, or take me as I am,
for I shall not change.

And I'll forever fight this world of ignorance.

Kirjoitin tämän runon ehkä minuutti sitten. Se vain tuli itsestään. Ja minä pidän siitä. Minulla on vihan hallinta ongelmia menneisyyteni takia. Ääneni on viilletty ja jäljellä on rahinaa ja hiljaista nyyhkytystä.
Ja kesä on sitten mukavaa aikaa itsensä viiltelijälle, jolla on olematon itseluottamus. Varsinkin kuumalla säällä. Ajattelin tänä kesänä kulkea lyhythihaisessa, mutta en ole mikään huomiosta nauttiva persoona, joten hikoilisin kai muunkin takia kuin vain auringon.
Kokemusteni perusteella mielummin käyttäisin pitkähihaista, mutta se vituttaa minua ihan helvetisti. Ihmisten sietäisi tulla aukomaan kyrvän nuolemis aukkoaan vasta kun ovat eläneet minun elämääni päivän!
En halua pitää pitkähihaista, mutta kun kuljen lyhythihaisessa mieleni toistaa kuin rikkinäinen levy kaikkia sanoja, joita olen saanut kestää läheisiltäni.

-Raven.

4 kommenttia:

  1. Olet lahjakas kirjoittaja.
    Tuo on hieno tuo runo.
    Erityisesti "but one thing I know is that I'll be me untill I die" ja tuo viimeinen lause pysäyttivät. Tykkään tuosta tosi paljon.

    Ole itsesi, koska niin harva uskaltaa enää olla.

    VastaaPoista
  2. jep, hieno runo. just mun ajatuksiakin. olen tänä kesänä vähän pulassa koska riippuvuus on pahempi kuin vuosiin.. onneksi on irl edes yksi ihminen kenen kanssa pystyi puhumaan. ja yritän puhua ensi viikolla hoitsullekin. tuntuu nyt että pystyn.

    VastaaPoista
  3. Ill:
    Ikävää, että sinulla on rankkaa. :/ Mutta hienoa, että olet päättänyt puhua. Joskus puhuminen on ihan helvetin vaikeaa, kun pelkää tulevansa tuomituksi. Mutta puhuminen on joskus myös tärkeää varsinkin jos tekee liian syviä.. Toivon todella että pystyt puhumaan jollekulle. Minullekkin voi lähettää viestiä milloin vain.
    Minullakaan ei mennyt vielä vähän aikaa sitten kovinkaan hyvin, mutta nyt olen suhteellisen hyvin pysynyt erossa teräesineistä vaikka olen ollut alamaissa ja stressaantunut ja vihainen.
    Mikä tahansa addiktio on vaikeaa ylittää, mutta siihen pystyy, jos saa tarpeeksi kannustusta muilta ja itseltään.
    Luin muistaakseni blogistasi kerran, että kun tarve viiltää tulee on turha pistää vastaan, minullakin on aika usein tuollainen olo. Mutta nyt en olekaan tehnyt mitään kauhean typerää...
    Uskon että sinäkin pystyt lopettamaan, askel kerrallaan.

    VastaaPoista
  4. Ruu:
    Kiitos kommentista. Kannustuksesi merkitsee minulle paljon.
    *virnistys*
    Taidan ihan piruillakseni kulkea lyhythihaisessa. Ja jos äänet päässäni alkavat juhlimaan pistän mp-3:sen kaakkoon. Grr..

    VastaaPoista

DEAD