sunnuntai 7. helmikuuta 2010

Move on.

Aina on jotain liian paljon tai liian vähän. Aina on jotain mistä valittaa, ihmiset ovat yksinäisiä ja katkeria. Ne ovat umpikujassa itsensä kanssa.
Minäkin aina vain valitan. Nyt kirjoitan tähän mitä ilon aiheita minulla on.

-Minulla on ihana kämppis ja sen koira (okei kaikkiin menee joskus hermot, mutta pääasiassa molemmat ovat ihania)
-Minulla on pari ihanaa ystävää.
-Eilinen ilta oli ihana, eli minulla on tasan kolme hyvää muistoa elämässäni, joihin ei liity jotain kamalaa.
-Osaan piirtää ja kirjoittaa silloin kun minulla on inspiraatio.
-Minulla ja kämppikselläni on hieno koti, jonka lähellä on kaunis metsä.
-Minulla on mahtava levykokoelma, jota ilman olisi vaikea elää.(materialismia...)
-Tiedän asioita, joita suurin osa enemmistöstä ei tiedä.
-Minulla on viisas veli.
-Tiedän suurin piirtein mitä haluan.

Keksin kyllä lisääkin, kunhan mietin vähän.

Minulle on tapahtunut suhteellisen paljon paskoja asioita, mutten jaksa rypeä niissä, vaikken voikkaan ikinä unohtaa.




-Ravenn

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

DEAD