perjantai 22. toukokuuta 2009

My name is Death.

En ole yksinäinen, olen yksin, siinä on ero. Elämä on yksinäistä, on vain eri asia miten siihen suhtautuu. Olin yksinäinen, kun mulla ei ollut ystäviä, nyt kun mulla on ystäviä vasta tajuan miten yksin kaikki on. Kaikki on tosi ohimenevää ja joskus hupsuna romantikkona kaipaan jotain pysyvää, oletan että se ei ole väärin. Oikeastaan mikään ei ole väärin, olen nähnyt ja kuullut niin paljon kaikenlaista että mikään ei ole enää uutta.

Jos kestää yksinäisyyttä, kestää itseään. Sen takia kai masentuneen on vaikea kestää yksinäisyyttä.

~Raven.

Wednesday 13's Frankenstein Drag Queens - Too Dead to Die
Frankenstein Drag Queens - I Don't Wanna Be Your Friend
Frankenstein Drag Queens from Planet 13 - Hit and Rape
Frankenstein Drag Queens from Planet 13 - Whop D God Damn Da Doo
Sisters of Mercy - Temple of Love
Magicka - Lullaby for A Vampire
Switchblade Symphony - Dissolve


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

DEAD