keskiviikko 11. helmikuuta 2009

Pressure can kill?

Maailma vaikuttaa taas mustemmalta kuin aiemmin. Haluaisin olla taas 14 vuotias, vaikka olin jo silloinkin rikki ja sekaisin, ei ainakaan ollut niin paljon vastuuta. En halua olla aikuinen. Vastuuta ja lisää vastuuta.
Pakko hankkia kämppä ja äkkiä! Se olisi ihanaa.
Mulle vaan valitetaan ja huudetaan, niinkuin ei jo valmiiksi hajoisi paineen alla. Ja helvetin ystävänpäivä lähestyy uhkaavasti. Oon niin yksin...mitä jos mä oon yksin ystävänpäivänäki? Kun vissiin oonkin. Pelottaa niin paljon...mitä jos ystävänpäivästä tulee samanlainen ku juhannuksesta ja joulusta? Mitä mä teen...?

Ärsyttää ihmiset, jotka valehtelee päin naamaa! Tiedän hyvin etten ole kaunis, tai mukava.

I hear the silent whispers,
Darkness still upon me,
All those empty words
from the buried heart

I don't know where fear ends
and where hate begins,
It's all the same to me,
Life is falling apart

Hand in hand...side by side
I walk with fate in the night

The red fluid of life is flowing right along my arms,
I feel the sweet blade diving deep inside,
This moment I've been waiting for so long a time,
when I know the last cut will be for my life

I've looked through the eyes of pain
and seen the smile of death
I've wandered in the shadows of my fears

The feathers of a white dove
were stained by darkened tears
The final tune is soon to be played

Hand in hand...side by side
I walk with death in the night


Aagh!! Bilsan koe on huomenna, enkä oo lukenut!! Meidän bilsan opettaja on Saatana. -_-
Häiritsee olla tämmöinen vitun läski. Ja ruma. Epäonnistunut. Inhottava. Pitäisi olla ainakin 10 kg laihempi.
Ja aina huutamisen välistä äitikin valitti "syö sitä syö tätä ootko syönyt tänään miks sä et syö mitään?" JUMALAUTA!
Oli kiva nähdä äiti, vaikka se olikin hiprakassa ja ottamassa "viimeistä lasia". Olisin halunnut jäädä, mutta en jaksanut enää, kun se vaan huuti mulle ja valitti ruuasta, tupakasta ja kaikesta mahdollisesta.
Mulla on aina ollut vähän vaikea puhua ruuasta. Sitten en vaan jaksanut. Taidan olla aika kamala ihminen? Kaikki olisi paremmin jos vaan kuolisin. Mun nimi pitäisi olla "tyttö, joka ei osaa tehdä mitään oikein". Mitä ikinä teenkään se on aina jonkun mielestä väärin, enkä ikinä osaa miellyttää ketään vaikka kuinka yrittäisin.
Loppuisipa nuha. Huono olo.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

DEAD